|
Post by Admin on Jun 10, 2015 20:58:07 GMT
Geachte leden,
Mocht u willen solliciteren voor een vacature bij RE © bent u hier op de juiste plaats. In dit topic kunt u uw Curriculum Vitae plaatsen die vervolgens zal worden gecontroleerd door een lid van de Employment Commissie. Wanneer uw Curriculum Vitae fout is zal er zo snel mogelijk een feedback te vinden zijn op het topic: RE © - Afgekeurde sollicitanten. Wanneer u uw sollicitatieprocedure met succes heeft afgerond, zal er contact met u worden opgenomen door één van de Directieleden. Gelieve geduld te hebben hiervoor, wij doen ons best alles zo goed en snel mogelijk voor u te doen!
(!) Na het verlaten van RE mag u twee weken niet solliciteren.
Uw sollicitatie zal per direct worden afgekeurd als u niet aan onze gestelde eisen voldoet! U mag niet solliciteren wanneer u: ❖ Al een rang hebt binnen RE (Advisor +); ❖ Lid bent van een ander bedrijf; ❖ Een onvolledige Sollicitatie heeft opgesteld; ❖ Langer dan drie dagen niet ingelogd heeft; ❖ Geen werkervaringen heeft.
Wees u zich ervan bewust dat wanneer u niet voldoet aan de bovengenoemde eisen u per direct zal worden afgekeurd!
Hoe solliciteer ik? Maak een soort ''verhaaltje'' en laat deze punten erin zitten: - Ervaring - Simnaam - Leeftijd - Waarom RE? - & wat jij denkt te moeten melden.
Des te meer informatie in je sollicitatie vermelden, des te hogere rang!
Wij hopen u hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.
|
|
|
Post by svenishere on Jun 20, 2015 12:48:43 GMT
Simnaam: svenishere Leeftijd: 15 jaar Hobby's: gamen, voetballen en computeren.
Werkervaring: Op andere hotels bij FBI Hawaii, FBI Moskou, Imperial Maffia en Politie Amsterdam gewerkt.
Eigenschappen: • Behulpzaam • Vriendelijk • Veel actief • Loyaal • Leiding nemen • Leergierig
Waarom RE? Hierbij solliciteer ik bij Royal Empire omdat ik het een leuk en gezellig bedrijf vind. Het lijkt me leuk om het team te versterken en meer leden binnen te halen. Daarnaast wil ik meer ervaring opdoen.
Veel succes met het verwerken van de sollicitaties!
Met vriendelijke groet, Sven
|
|